vrijdag 17 augustus 2012

KMC Trek mountainbiketeam - jeugdteamweekend Vielsalm - 11+12+13/8/2012

Voor de meesten begon het teamweekend al de vrijdagnamiddag. ☻☺
Maar ik ben pas de volgende dag aangekomen want ik moest de zaterdag nog een TOPCOMPETITIE wedstrijd rijden te Butgenbach (zie vorig artikel).


Mijn papa en ik vertrokken om 17.15u richting Sunparks-Vielsalm. Ik had een tweede plaats gereden in Butgenbach en moest dus wachten op de podiumafroeping. Niettegenstaande de laatste wedstrijd tegen 16.00u al beëindigd was, liet dit gebeuren lang op zich wachten.
Hey mannekes…ik heb wel nog een heel belangrijke afspraak met mijn teammates hoor !!!!!!

Oef eindelijk aangekomen en ik kon gelukkig nog mee gaan zwemmen met de ploegmaatjes. Dank aan Dirk & Sonja omdat zij zo geduldig op mij gewacht hadden om mij te begeleiden naar het zwemparadijs. Een super mooi zwembad met een stroomversnelling, glijbaan, bubbelbaden en een buitenbad.
En allemaal met lekker warm water
☻☺. Zalig !!!!
We speelden er veel met een bal, en die 3 gekke pipo’s Sven, Yves & Dirk D ☻☺waren steeds in de buurt om met ons mee te doen.
Rond 20.00u sloot het zwembad en gingen we terug richting het huis waar we verbleven.
Ik deelde een kamer met Owen en had nu even de tijd om mijn slaapplekje in te richten. Daarna lekker gegeten : wraps !!! Mmm !!! Ik wist niet dat ik dit ZOOOO graag lustte.
Daarna nog lekker lui TV gekeken en om 22.30u gaan slapen.

Zondag stonden we allemaal rond 8.30u op en … hup naar het ontbijt.
Daarna verwenden Ward, Owen, Sven C. & ik onszelf nog even op een saunaatje alvorens op MTB-tocht te vertrekken. Het was een heel mooie tocht. Bij de bevoorrading leerden we  de “banaan” techniek van Yves, waarbij we bij elke splitsing of bocht iemand achterlieten om de weg te tonen aan de rijders die verder achterop reden. Zo konden we altijd blijven rijden. Sven, Yves, Dirk D, Owen, Ward & ik deden er nog een toertje bij toen de groep de korte weg nam. We kregen er maar niet genoeg van.

Toen we ’s middags thuis kwamen was het  “frietjes met vol au vent”. Mmm !!!
In de namiddag vertrokken er al een paar naar huis. Jammer.
Wie bleef, ging nog zwemmen, en we speelden weer met diezelfde bal en met dezelfde twee pipo’s ☺☻. Na het zwemmen leegde ik mijn kasten en maakte zelf mijn koffer (mijn moeder moest eens weten…) Oh ja, juist, ik leerde dit weekend ook nog eens extra goed mijn fiets poetsen. Dat moest mijn pa eens weten !
Daarna nog een laatste avondmaal met heerlijke kip in tomatensaus en rijst, en ook hotdogs.

Na het eten nam ik afscheid van iedereen en vertrokken mijn papa en ik naar huis.

Bedankt voor het toffe weekend Sven & Yves.
Bedankt voor het lekkere eten aan alle mama’s.
En bedankt iedereen voor de fun !!! Leuk dat ik weer enkele nieuwe gasten uit het team mocht leren kennen !

De foto's van het jeugdweekend in Vielsalm kunnen jullie bekijken via de volgende link : webalbum vielsalm 
(tip:Ctrl-toets indrukken en link aanklikken, zie nieuw tabblaadje bovenaan "foto's google")
Tot in Blegny of een andere wedstrijd.

Geen opmerkingen: