woensdag 31 oktober 2012

Vlaams Kampioen mountainbike 2012









Zaterdag 20 oktober mocht ik in het Limburgse Eksel  als kersvers “Vlaams Kampioen mountainbike 2012, categorie U-13”  de winnaarstrui en –medaille in ontvangst nemen. Ik ben supertrots op deze eerste officiële titel die ik als eertejaarsaspirant wist te behalen. Het is de bekroning op 7 maanden mountainbiken, met geduchte tegenstanders en een grote verscheidenheid aan parcours  waarbij ik steeds het beste van mezelf heb gegeven. Ook de vier jaren die hieraan voorafgingen hebben mij gebracht tot waar ik vandaag sta. Ik startte met MTB op mijn zevende en MTB is nog steeds mijn grootste passie!






TREK KMC mountainbiketeam Waasmunster, het competitieteam waarvoor ik rijd, behaalde met hun jeugdrenners ook de overwinning in het interclubklassement. Proficiat aan al mijn teammaatjes. Dat hebben we goed gedaan!







Ik wil graag iedereen bedanken die meewerkte aan de realisatie van dit succesvolle mountainbikeseizoen :
b  TREK KMC mountainbiketeam Waasmunster, bedankt aan teammanager Liliane, Marc en alle teammmaatjes.
b  Wielerbond Vlaanderen, met in het bijzonder hartelijke dank aan dhr. André Coppers.
b  Mijn supporters voor hun vurige aanmoedigingen en niet aflatend enthousiasme bij elke wedstrijd.
b  En last but not least… papa, mama en zus Camille omdat jullie er altijd zijn voor mij, omdat jullie steevast voor mij klaarstaan!
 

Mijn resultaten :
b  Vlaams Kampioen mountainbike 2012, categorie U-13
b  Belgische TOPcompetitie – 1ste plaats
b  Vlaamse Kids Challenge 2012 – 1ste plaats
b  Waalse Kids Trophy 2012 – 2de plaats

Sportieve groetjes en ik zie jullie graag terug volgend MTB-jaar!

Bron :
website Kids Challenge.be, Wielerbond Vlaanderen,  http://mtbkidschallenge.be/



Geen opmerkingen: