donderdag 17 oktober 2013

Kids Trophy - Burdinne - 22-09-2013

Na lange periode van gedwongen rust (gezondheidsproblemen na insectenbeet op vakantie) was dit mijn eerste come-back wedstrijd. Ik was al een tijdje uit het wedstrijdritme, dus ik stelde geen te hoge verwachtingen. Terug kunnen meekoersen was voor mij het belangrijkste! En het weerzien van de vrienden natuurlijk ook hé!
Ik stond groot halfweg de groep opgesteld en schoof goed mee in de start. Ik kon de kopgroep van tien renners 2 ronden lang volgen maar moest dan toch lossen. Ik reed een tijdje alleen verder, mijn eigen tempo. Na 1 ronde kwam een Luxemburger mij voorbij en even later kwam ook Ewout bij mij aansluiten. Ik voel niet graag een renner in mijn wiel dus beetje extra gas bijgeven. Ik kon een halve ronde bij hem blijven maar moest uiteindelijk ook hier lossen. Ik reed weer nog een laatste ronde op  eigen tempo verder en kon de naderende Jitse en Ibe gelukkig voorblijven. Ik eindigde 13de maar toch tevreden van mijn koers na zo’n lange time-out.

En dan was er feest!
Na de koers een frisse duik in het zwembad met alle renners en zussen en broers terwijl de ouders een glaasje dronken op de afsluiting van het Kids Trophy seizoen. Waar is da feestje…bij de Trekkies is da feestje! (santé familie Depuydt, bedankt voor de gezellige apero met de jeugdtrekkies)
Daarna feestelijke prijsuitreiking van het eindklassement van de Kids Trophy competitie.
Nathan werd verdiend eerste, Ewout en Dries vervolledigden het podium. Proficiat aan m’n maten! Ibe volgde als vierde en Matisse vijfde.
Ik eindigde 7de met een minimum aan wedstrijden gereden te hebben. De Waalse competitie zit erop.







Geen opmerkingen: