zondag 27 oktober 2013

Cyclocross LANDSKOUTER - 20-10-2013

Het weertje was best goed vandaag. Hier en daar lag er nog wat modder op het parcours maar ‘t was overwegend droog. De startposities werden bepaald volgens loting. Ik mocht op de eerste rij staan. Ik nam een goeie start en ging als vijfde het veld in. Even later gingen Gerben en Maarten mij voorbij. Maar na een halve ronde kon ik Maarten terug passeren en kon ik het gat naar Maxim en Gerben dichtrijden. Net toen ik kwam aansluiten, demarreerde Gerben. Ik kon niet direct volgen. Ik bleef 3 ronden bij Maxim en reed daarna van hem weg. Hij kon niet volgen en ik had algauw een voorsprong. Ik moest nog anderhalve ronde rijden en bouwde mijn voorsprong op Maxim verder uit en kwam dichter bij Gerben. Ik kon Gerben echter niet meer bijhalen en eindigde heel tevreden als vijfde.

Klaar voor Alsemberg. Op naar volgend weekend.






Geen opmerkingen: