vrijdag 2 augustus 2013

Kids Trophy - Sainth-Vith - 06-07-2013


Het parcours was grotendeels het zelfde als vorig jaar. Waar we vroeger na de laatste afdaling onmiddellijk weer het bos in gingen, moesten we dit jaar nog een eind verder op de baan rijden. Er werd een extra lus toegevoegd aan het parcours , met evenveel wegstrook als bos en een afdaling. Het was een heel snel parcours.

Bij de start kon ik plaats nemen op de tweede rij en ik was goed mee. Ik bleef een ronde bij de kopgroep maar moest dan lossen op een recht stuk asfalt voorbij de aankomst. Ik reed twee ronden alleen verder maar het was moeilijk om zo een goed tempo te bepalen. Een viertal renners kwamen aansluiten en Pieter J. reed meteen van ons weg. Ik kon zelf ook wat voorsprong maken op de andere twee renners uit het groepje. Even later kwamen dan weer drie renners bij mij aansluiten. Jitse V.T. kon op zijn beurt ontsnappen. Brian, Ewout en ik gingen samen de laatste ronde in. Ik verhoogde het tempo weer wat en kon van hen wegrijden.  Ik finishte als 9de en werd 3de van mijn leeftijd. Goeie koers op zo’n snel parcours.

Volgende koers is in Ehrenstetten , Zwarte Woud-Duitsland.  
Greetz, Louis















Geen opmerkingen: