donderdag 16 mei 2013

Kids Trophy - Cuesmes - 27-4-2013


Het parcours was een beetje veranderd buiten vorig jaar. Er zat wat meer klimmen in en ook een mooie steile afdaling. Een heel  technisch en pittig klimparcours dus.  En dit jaar ook eens droog! Oef… 

Ik nam een goede start en ik denk dat ik als 8ste het bos in ging. We maakten al snel een groepje met Robbe en Niels, gevolgd door Wouter en Pieter…  We konden aansluiting maken bij Jens en even later kwamen ook Pieter en Wouter erbij. Op een technische klim met veel grote keien moesten Robbe, Niels, Pieter en Wouter afstappen. Jens en ik konden daardoor wat afstand nemen en trokken goed door. Onze voorsprong groeide al snel. De laatste ronde ging ik over Jens en plaatste een versnelling in de hoop een gaatje te kunnen slaan. Maar dat lukte niet. Toch bleef ik het hoge tempo aanhouden, maar ik kreeg Jens er echt niet af. Naar het einde toe naderden we nog even heel dicht op Mathisse. Maar het bleef bij een duel tussen mij en Jens. Ik kon hem in de spurt afhouden en bolde zo zeer tevreden als derde van mijn leeftijd over de meet.

Volgende wedstrijd wordt  Butgenbach,
  
Greetz Louis.





 En dan is er... après-fun met de Trekkies




Geen opmerkingen: