donderdag 16 mei 2013

Kids Challenge - Opitter - 11-5-2013


Afgelopen zaterdag heb ik een Kids Challenge wedstrijd gereden in Opitter. Het was een prachtig parcours! Heel technisch, veel klimwerk! Een parcours naar mijn hartje.

Ik had een slechte start genomen en reed pas rond de 10de het bos in. Ik begon meteen aan een inhaalrace en algauw naderde ik op een aantal voorliggers. Ik vormde een groepje met Niels en Robbe. Ik reed een anderhalve ronde met hen mee, maar op één van de zwaarste beklimmingen ging ik ze voorbij en bevond me nu in 6e positie. Ik kwam ronde na ronde dichter bij de koplopers. De voorlaatste ronde zag ik dat ze maar op een goeie 50-tal meters van mij af reden. Ik versnelde want ik wou heel graag bij hen geraken. Maar dat moest ik de laatste ronde bekopen.De benen wilden niet meer mee . Lloyd en Bruno kwamen me voorbij en ik kon niet volgen. Ik eindigde toch tevreden als 8ste en 3de van mijn leeftijd!

Groetjes Louis.







Geen opmerkingen: