woensdag 12 juni 2013

Kids Trophy - La Reid - 19-5-2013

Het was grotendeels hetzelfde parcours als vorig jaar. We gingen net iets verder naar beneden en moesten dus wat meer klimmen. Ik nam een slechte start en ging rond de 10e plaats het bos in. Na één ronde in die positie te rijden,  kon ik een tweetal man voorbij gaan. De tweede zware klim ging ik Timo voorbij en even later ook Owen. Ze konden beiden aansluiten en we maakten een groepje met een vijftal man. Ik probeerde zo
veel mogelijk kop te houden en reed een strak tempo. Toen ik de 3e ronde versnelde, kon alleen Timo volgen. Ik zat nu in de 6e positie. Samen reden we vlot dichter naar de renners voor ons. De laatste ronde versnelde ik nog wat en kon ik van Timo weg rijden,  richting Nathan. Ik kon Nathan nog net op het einde voorbijgaan en eindigde als 5e algemeen en 1ste van mijn leeftijd.  Super content !

Tot in Antwerpen,  Louis

Geen opmerkingen: