zondag 17 november 2013

Cyclocross Zele - 17-11-2013

De tegenvaller op het VK van vorige week reeds verteerd, trokken we deze zondag naar Zele. Cross Zele bood een mooi parcours. Heel technisch en glad, vooral bij de twee bruggen en de gracht waar we over moesten.

Ik stond op de tweede rij en nam een goede start. Ik ging als vijfde het veld in. Ik kon al snel twee plaatsen opschuiven en aansluiten bij de twee koplopers. In de tweede ronde, bij het afgaan van het brugje, ben ik gevallen. Dat deed geen deugd! Daardoor verloor ik redelijk wat tijd op de eerste twee renners en ook Wannes VdB kwam bij me aansluiten. Ik moest Wannes even laten gaan maar ik reed in de voorlaatste rond weer tot bij hem. In de laatste ronde, bij het doorrijden van de gracht, koos ik de verkeerde kant en ik moest Wannes weer een paar meter laten. Ik kon dit niet meer goedmaken. Ondanks een paar stuurfoutjes eindigde ik toch tevreden als 4de

Volgende koers : PK Beernem

Grtz Louis

Geen opmerkingen: