zaterdag 23 november 2013

Cyclocross - PK Beernem W-VL en O-VL - 24-11-2013

Het was een mooi parcours met een zandbak en trapjes. Het lag redelijk glad waardoor je goed moest opletten in de bochten (de smak van vorige week nog in m’n achterhoofd).
Ik nam een vrij goede start en ging rond de 6de positie het veld in. Ik kon de eerste twee rondes goed mijn positie behouden in de kopgroep maar kreeg het toen wat moeilijker waardoor ik een gaatje moest laten. Eén ronde verder kwamen Gerben en Wannes mij voorbijgereden. Ik probeerde hen even te volgen maar moest uiteindelijk toch weer wat ruimte laten. Ik reed mijn eigen tempo verder. In de laatste ronde passeerde mij (verdomd) nog een renner van de WAC waardoor ik uiteindelijk 10e werd, en 5de West-Vlaming.

Volgende week BK in Putte.


Geen opmerkingen: